Učenici su kroz interaktivne radionice učili dekupaž tehniku na staklu i drvetu, crtali likovne radove na temu dječijih prava i pripremali recitacije na istu temu. Cilj je bio da učenici bez i sa poteškoćama u razvoju savladaju ove tehnike i dobiju mogućnost da se kreativno izraze, stvarajući tako zajednički bolje i tolerantnije društvo.

– Radionice su dio akcionih planova koje su učenici sami osmislili u okviru svojih mini projekata, rekla je Emina Bečić, projektna koordinatorica iz Udruženja INFOHOUSE koje implementira projekat “Shvatite nas ozbiljno” u okviru kojeg su i organizovane današnje radionice.

– Ovim radionicama želimo pokazati da djeca sa smetnjama u razvoju jednako kao i druga djeca mogu učestvovati u kreativnim radionicama i dati svoj doprinos. Na taj način stavljamo svu djecu u ravnopravnu poziciju što pruža mogućnost učestvovanja i pripadanja. Kroz zajedničko druženje djece sa smetnjama u razvoju razviće odnose sa vršnjacima što im je mnogo važno za zdrav saznajni i socijalno emocijalni razvoj, rekla je Bečić.

Projekat “Shvatite nas ozbiljno” finansira UNICEF s ciljem povećanja znanja o socijalnoj inkluziji, razvijanja empatije i inkluzivne kulture kojom će se osigurati jednaka prava za svu djecu.

(Školski.ba)