Kampanjac ste? Evo kako se bolje organizovati i stići sve na vrijeme

Svi smo mi katkada skloni odgađati stvari jer smo oduvijek bili ‘kampanjci’ i sami sebe uvjeravamo kako najbolje radimo pod stresom ili kad nam prijete rokovi. Izgovor zašto smo nešto počeli raditi u “5 do 12” lako je pronaći: imali smo previše posla, nije bilo pravo vrijeme za takav posao…


1. Zadajte sebi rok

Napišite šta želite postići i odredite tačan datum do kada to morate završiti. Vaš cilj zapišite na papirić i postavite ga na neko uvijek vidljivo mjesto.

2. Krenite s manjim ciljevima

Normalno je da će vas u početku ponijeti emocije te ćete razmišljati “o velikom”, ali najefikasniji način jest podijeliti posao na više malih zadataka.

3. Ne fokusirajte se samo lakše zadatke

Mnogi od nas kad biraju radne zadatke prvo izabiru one koje će lakše savladati, ali na taj način imat ćete lažan osjećaj kako ste “mnogo toga” napravili, a time ste i skloniji odgađanju težih zadataka.

4. Odredite posljedice uspjeha i neuspjeha

Prije nego što počnete s poslom, sami odredite simboličnu nagradu kojom ćete se počastiti nakon obavljenog posla.

(STUDOMAT.ba)