Big glowing light bulb on blackboard with businesswoman hand pointing it

1. Idućih pedeset godina neće biti važno koje auto vozite, u kakvoj kući živite, koliko novca imate u banci ili kakvu odjeću nosite. No svijet može biti barem malo bolji odigrate li važnu ulogu u životu djeteta – nepoznat autor.

2. Ako se prema pojedincu odnosiš kao da je ono što treba i što može biti, on će i postati šta treba i šta može biti – Goethe.

3. Ja sam samo jedan od mnogih. No ja sam samo jedan. Ne mogu učiniti sve, ali mogu učiniti nešto. Zbog toga što ne mogu učiniti sve, neću odbiti učiniti ono što mogu – Edward Everett Hale

4. Nije znanje znanje znati, već je znanje znanje dati – narodna poslovica.

5. Duša ozdravi kad je s djecom – Dostojevski

6. Ne predaje učitelj ono što želi, ne predaje učitelj ono što zna, učitelj predaje ono što jest – nepoznat autor.

7. Nastava je mnogo lakša nego odgoj. Za nastavu se mora samo nešto znati. Za odgoj se mora nešto biti – Adalbert Stifter: Kasno ljeto

8. Razgovaraj s dječakom kao da je odrastao čovjek pa nećeš pogriješiti – M. Matošec: Strah u Ulici lipa

9. Identificirajući se s učiteljem ili distancirajući se od njega, razred se dijeli prema postizanju uspjeha – Parsons

10. Onoliko koliko vjerujemo u mogućnosti i vrijednost drugoga toliko napora u to i ulažemo – A. Mougniotte: Odgajati za demokraciju

11. Djeca koju uvjeravamo da su loša, vjerujući da je doista tako, tako se moraju i ponašati, a mi se onda čudimo zašto su takva prema nama – P. Hauck: Uspješan odgoj djeteta

12. Lakše je vikati na dijete ili pljusnuti ga nego mu pomoći isplanirati djelotvornije ponašanje – R. A. Sullo: Učite ih da budu sretni

13. Boriti se za nešto vrlo je plemenito. Bitno je pritom znati katkad priznati poraz – S. H. Kim

14. Niko ko je zbog laži dobio batina nije na taj način naučio voljeti istinu – Goethe

15. Najviše što obrazovanje može pružiti djetetu u njegovu razvoju jest pomoći mu i usmjeriti ga prema području na kojemu mu njegova nadarenost najviše odgovara, gdje će biti zadovoljno i stručno – D. Goleman: Emocionalna inteligencija

17. Svako se može naljutiti – to je lako. Ali naljutiti se na pravu osobu, do ispravnog stupnja, u pravi trenutak, zbog ispravnog razloga i na ispravan način – nije lako – Aristotel: Nikomahova etika

18. Najveća nada svake zemlje leži u primjerenom školovanju mladosti – Erazmo

19. Najbolji učitelji ujedno su i najzahtjevniji učitelji: oni od učenika zahtijevaju razmišljanje – W. Glasser

20. Ako učitelj stalno koristi iste strategije, a učenik je stalno neuspješan, ko od njih dvojice zapravo sporo uči – Eric Jensen

(Školski.ba)