Roditelji 140 đaka protestovali, traže bolje uslove za obrazovanje njihove djece

Grijanje, vlažne i loše učionice, nedostatak fiskulturne sale, dugogodišnji su problemi ove škole.


Zbog kvara na kotlovima za grijanje Prve osnovne škole Srebrenica, Područno odjeljenje Potočari 140 učenika duže vrijeme ne sjede u klupama, a nastava se odvija online. Ovi i drugi nagomilani godišnji problemi škole, bili su razlog da se roditelji danas okupe na jednosatnom protestu, tražeći da se u ovoj školi stvore bolji uvjeti za obrazovanje njihove djece, piše Avaz.

Dugogodišnji problemi

Roditelji đaka godinama upozoravaju općinske entitetske i državne institucije na loše uvjete rada ove škole, ali na to niko ne obraća pažnju.

Adisa Omerović, predstavnica roditelja, kaže da se problem grijanja vuče više godina, a menadžment Prve osnovne škole tek je pred kraj ove zime odlučio riješiti taj problem.

– Od marta prošle godine naša djeca ne idu na nastavu, koja se do danas odvija online. Mnoga djeca na selu nemaju internet vezu te nastavu ne mogu ni pratiti. Osim toga škola nema fiskulturnu salu, a neke učionice zbog lošeg krova prokišnjavaju. Rukovodstvo Prve osnovne škole, tvrdi da je do sada u školsku zgradu uloženo više od 250.000 maraka. Za ta sredstva mogla se izgraditi nova, veća i modernija škola, smatra Omerović.

Stare peći

Dok se ne riješi problem grijanja, rukovodstvo Prve osnovne škole predložilo je da djeca iz Potočara nastavu pohađaju u Srebrenici, što roditelji nisu prihvatili. Nisu prihvatili ni da se u učionice postave peći na čvrsto gorivo, donijete iz Područne škole Podravanje, koje duže vremena nisu u upotrebi.

Škole nisu briga lokalne zajednice

Amela Hadžić, zamjenica direktora Prve osnovne škole u Srebrenici, kaže da su sredstva u iznosu od 19.000 maraka za rješavanje grijanja u školi Potočari obezbijeđena, ali je problem u zakonskoj proceduri oko javnih i odabira odabir izviđača, čija procedura je u žalbenom postupku.

Aktuelni načelnik Općine Srebrenica Mladen Grujičić, kaže da škole na općini ne pripadaju lokalnoj zajednici i da ona ne može rješavati školske probleme, ali će se potruditi da se pronađu donatori za stvaranje uvjeta boljeg izvođenja nastave.