Postoji efikasniji način učenja i razvoja za mališane

"Korijeni učenja su gorki, ali plodovi su slatki".To nije samo citat velikog Aristotela, nego i pojednostavljeni prikaz vječite percepcije učenja kao teškog i mučnog procesa prepunog odricanja.


coyot / Pixabay

To zaista ne mora biti tako. Ne danas, uz dostupnost svih mogućih postignuća na polju mentalne aritmetike, obrazovanja i pozitivne psihologije. Zašto učenje ne bi bilo zabavno, lagano i sveobuhvatno? Zašto bi bilo samo sebi svrha?

Što biste rekli na to da postoji program pomoću kojeg djeca razvijaju sve svoje pune potencijale: radne navike, bolju koncentraciju, vizualizaciju, slušačke sposobnosti, izvrsnu mentalnu koordinaciju lijeve i desne polovice mozga te odličnost u rješavanju matematičkih i logičkih zadataka?

Program itekako postoji, dostupan je i nagrađivan, a rezultati su mu opipljivi i prepoznati, prenosi mreza-mira.net.

Što je Brainobrain i kako je nastao?

Brainobrain program omogućava djeci različitog uzrasta (vrtićkog, predškolskog i školskog) usvajanje novih vještina i znanja uz nezaobilazni razvoj socijalnih vještina.

Svrha mu je postići kvalitetni osobni razvoj, podignuti svijest o moralnim i etičkim načelima te maksimalno potaknuti korištenje svih mentalnih potencijala kod djece.

Brainobrain je program koji predstavlja svojevrsnu sintezu prikupljenih interdisciplinarnih znanja. Osmišljen je prije nešto više od 15 godina od strane indijskih i britanskih stručnjaka za obrazovanje, mentalnu aritmetiku i pozitivnu psihologiju.

Njihova vizija za poticanjem izvrsnosti kod djece se pretvorila iz želje u stvarnost prije 15 godina. Upravo tada su prve generacije djece u Indiji i Dubaiju dobile priliku pohađati ovaj program.

Rezultat tog rada se vidi u prisutnosti programa u više od 900 centara u svijetu. Ukupno je 37 zemalja svijeta prepoznalo efikasnost ovakvog pristupa učenju i razvitku djece.

Neuroznanost iza osmišljavanja programa

Različita istraživanja su pokazala kako se najbolji rezultati postižu kada djeca imaju priliku usvajati i čuvati informacije koje primaju na više način. To se zbiva kroz sliku, zvuk i dodir.
Tada proces pamćenja postaje brži, a informacije se pamte duže i bolje, jer je na taj način uključena istovremena aktivnost desne i lijeve strana mozga.

Ako dijete uči na način da gleda, sluša i dodiruje – onda proces pamćenja ne samo da ide brže, nego je i ono naučeno – dugoročno prisutno .

Polaznici Brainobrain programa mogu biti djeca od 4 do 14 godina, zato što je neuroplastičnost mozga u toj dobi na svom najvećem nivou. Neuroplastičnost je mogućnost mozga da se promijeni i adaptira kao rezultat novog iskustva.

Metode

Brainobrain koristi kombinaciju tri metode za kognitivni i emocionalni razvoj djeteta. To su abakus mentalna aritmetika (VAK metoda učenja), NLP alati (razvoj socijalno-emocionalne inteligencije) i neurobik vježbe. Rezultat svega toga su puni razvoj i poboljšan kapacitet dječjeg mozga.

U pitanju je kreativni, interaktivni i opušteni pristup učenju i razvitku koji uspješno pojačava djetetove mentalne i društvene potencijale.

To se postiže sinergijom svih spomenutih metoda. VAK metoda kombinira učenje putem više osjetila (spaja vizualno, auditivno i kinestetičko). Tako pridonosi istovremenoj aktivnosti obje polutke mozga. Nešto više o metodi abakusa saznajte ovdje.

NLP alati su neuro-lingvističko programiranje. Pristup je to procesu razmišljanja, komunikacije i ponašanja putem modeliranja svjesnih i nesvjesnih obrazaca koji su namijenjeni ostvarivanju visokih potencijala. Oni su jedinstveni i individualni za svakog ponaosob.

Učinci kreativne vizualizacije su takvi da kada djeca vizualiziraju – onda puno bolje i učinkovitije razumiju stvari. Vizualizacijom poboljšavaju opće razumijevanje, ali također počinju uživati u svim aktivnostima bilo da je u pitanju čitanje, pisanje ili matematika. Nema omraženih radnji u procesu učenja i razvitka. Sve može biti zabavno i usvojeno na kreativan i zanimljiv način.

Rezultati?

Rezultati ovakvog kreativnog rada su poboljšana koncentracija i fokus, bolje pamćenje, razvijena mašta i kreativnost, svjesno praćenje, brzina i preciznost u obavljanju najrazličitijih zadataka. Tu su i superiornost kod numeričkih vještina, a sve je začinjeno vodstvom, odlučnošću i većim samopouzdanjem kod djeteta.

(Školski.ba)