Obrazovanje u Hercegovini se pominje u Norveškoj kao model kako raditi s djecom

HNK jedini u regionu uspješno završio školsku godinu od početka do kraja, u skladu sa kalendarom.


Foto: HMS.ba
Foto: HMS.ba

Počela je vakcinacija prosvjetnih radnika u Hercegovačko-neretvanskom kantonu s ciljem pokretanja školske godine na vrijeme u punom kapacitetu. U razgovoru za Klix.ba je resorni ministar Rašid Hadžović govororio o obrazovanju u HNK prilikom čega je kazao da su upravo oni model kako treba raditi, a što je pominjano i u Norveškoj.

Mi smo taj projekat pokrenuli prije mjesec dana i za vakcinaciju je već prijavljeno iz osnovnih i srednjih škola 889 ljudi. Poslali smo zahtjev i da se iz vrtića i visokoobrazovnih ustanova također pošalju podaci o onima koji se žele vakcinisati, tako da će taj broj biti daleko veći, kaže ministar Hadžović.

Učenike vratiti u škole

Hadžović ističe da se poduzimaju sve mjere kako bi se svi učenici prvog dana školske godine vrati u svoje klupe, s ciljem da se obrazovni proces u narednoj školskoj godini normalizira na zadovoljstvo svih.

Ja se nadam da ćemo mi u skladu sa kalendarom krenuti i ove godine u punom kapacitetu, uz odobrenje Kriznog štaba jer smo kao i svi ostali obavezni poštivati epidemiološke mjere koje su na snazi u tom momentu. Imamo iskustva u uspješnom provođenju epidemioloških mjera i ako bude trebalo uvijek ih možemo promijeniti u odnosu na one početne“, objasnio je ministar Hadžović.

Ističe da su veliki teret podnijeli svi učesnici obrazovnog sistema iskazujući zahvalu direktorima, nastavnicima, djeci i roditeljima koji su uspješno odradili svoj dio posla, kao i svim zaposlenicima u školama, administrativnom osoblju koje je također imalo veliku ulogu.

Model HNK za primjer u Norveškoj

Meni je bilo bitno da se nastava održava, a evo već je na konferenciji u Norveškoj nedavno spominjan Hercegovačko-neretvanski kanton kao model koji treba da se koristi za obrazovanje djece i šire, jer su ljudi prepoznali da smo mi stvarno to odradili kako treba, kaže ministar za Klix.ba.

Navodi kako je s druge strane važan i dio koji se odnosi na imune bolesti kod djece, jer su se u HNK djeca družila i nemaju taj problem kao djeca koja su stalno bila u kući, što je jedan značajan aspekt na koji mnogi nisu obraćali pažnju.

Pored svega toga, kako naglašava provedene analize su pokazale da djeca u HNK, u razrednoj nastavi nisu izgubila skoro ništa vezano za znanje koje je bilo potrebno da dobiju, dok je na drugim nivoima izgubljeno svega 30 posto znanja u odnosu na ono koje se trebalo steći.