Ministrica obrazovanja: Nastavit ćemo intenzivno unapređivati sigurnosne standarde i dobrobit naše djece u školama

Koliko su učenici psihološki spremni nositi se sa postojećim sigurnosnim protokolima u školi?


Foto: Facebook

Uz želje za što brži oporavak povrijeđenog učenika Osnovne škole “Behaudin Selmanović”, iz Ministarstva za odgoj i obrazovanje Kantona Sarajevo ističu da će u fokusu njihovih narednih aktivnosti biti briga da psihološka podrška u suočavanju sa stresnom situacijom bude dostupna svim učenicima i prosvjetnim radnicima, ali i ispitivanje primjene postojećih sigurnosnih protokola u školi.

Od Uprave škole u Ministarstvu za odgoj i obrazovanje KS očekuju detaljne informacije, kako bi se utvrdilo da li su poduzete sve potrebne mjere za prevenciju neprihvatljivih oblika ponašanja i zaštite učenika. Pored toga, najavljuju i ispitivanje efikasnosti postojećih sigurnosnih protokola te, ako bude potrebno, i implementiranje dodatnih mjera za poboljšanje sigurnosti. S tim u vezi, tim resornog ministarstva jutros će se sastati s rukovodstvom škole.

Na navode kako nije dozvoljeno da se nastava odvija online, iz Ministarstva naglašavaju da uznemirujuće situacije poput ove nisu vrijeme za prebacivanje odgovornosti i međusobne optužbe, već za kontruktivan pristup i zajednički angažman, kako bi se preduprijedilo da se nešto slično ponovi u budućnosti.

Takav stil komunikacije unosi dodatni nemir i izlaže stresu učenike, njihove roditelje, kao i prosvjetne radnike, koji su uznemireni jučerašnjim događajem.

Problematika neprihvatljivih oblika ponašanja zahtijeva multisektorski pristup, uključujući podršku svih referalnih mehanizama u zajednici, zbog čega će se i u ovom slučaju postupati uvažavajući najbolji interes maloljetnih učenika, poručili su iz Ministarstva, te najavili kako će se pobrinuti da stručne službe škole pruže psihološku podršku učenicima i nastavnicima potrebnu za suočavanje sa stresnom situacijom, kroz angažman Mobilnog stručnog tima za krizne intervencije i pružanje savjetodavne podrške odgojno-obrazovnim ustanovama u prevenciji nasilja/neprihvatljivih oblika ponašanja i zaštiti učenika.

Iz Ministarstva na kraju dodaju da se u protekle četiri godine intenzivno radi na unapređenju sigurnosnih standarda i dobrobiti djece u obrazovnim ustanovama i poduzimaju aktivnosti usmjerene na sprečavanje neprihvatljivih oblika ponašanja i zaštitu učenika, što će se jednakim intenzitetom i nastaviti i u budućnosti.