• 28.11.2020.

Mamina kuhinja: Napravite zdravi cheesecake u čaši

Za sve one koji vole cheesecake, donosimo zdraviji recept za ovaj ukusni desert koji je spreman za čas posla.

 Mamina kuhinja: Napravite zdravi cheesecake u čaši

Pazite na prehranu, a jede vam se nešto slatko? Ili ne želite djeci da dajete poslastice sa mnogo šećera? Nema problema! Donosimo vam recept za zdraviji desert koji je jednako ukusan kao i klasičan, a koji piše myoffdays.com.

Sastojci za 1 porciju (200 ml)

  • 4 Digestive keksa (ili neki drugi po želji)
  • 1 supena kašika vode
  • 2 supene kašike svježeg sirnog namaza
  • 4 supene kašike grčkog jogurta
  • svježe ili zamrznuto šumsko voće u količini po želji
  • 1 kašičica kokosovog šećera

Priprema

Digestive kekse grubo usitnite i pomiješajte ih s vodom. Pripremljenu smjesu od keksa utisnite na dno posudica.

Dobro izmiješajte sirni namaz, grčki jogurt i kašičicu kokosovog šećera (kokosov šećer možete izmrviti u prah). Kremu od sira i jogurta rasporedite preko podloge od keksa pa spremite desert u frižider, dok pripremate preljev.

Za pripremu preljeva voće kratko prokuhajte na laganoj vatri, otprilike 6-7 minuta, dok se malo ne zgusne. Ako vam je voće kiselo dodajte malo kokosovog šećera. Ostavite preljev da se skroz ohladi, a zatim ga prelijte preko nadjeva od sira i jogurta. Vratite desert u hladnjak neka odstoji 3-4 sata, a najbolje preko noći.

Prije posluživanja desert ukrasite svježim ili zamrznutim voćem.

U većini recepata za Cheesecake recepata koriste se sastojci kao što su maslac, šećer, slatko vrhnje i sl. Za pripremu zdravijeg deserta maslac mliječne masnoće možete zamijeniti s kokosovim maslacem. Šećer možete zamijeniti s kokosovim šećerom, stevijom, medom, javorovim sirupom i sl. Slatko vrhnje možete zamijeniti s kokosovim vrhnjem. Tako svaki recept možete napraviti u zdravoj verziji!