Učitelj se popeo na planinu i održao online čas geografije

Zanimljiv način realizacije online nastave - čas geografije na planini.


Učitelj historije i geografije u Osnovnoj školi Srinjine Mate Dedić prošle se srijede popeo na sv. Jurja na Perunu i od tamo održao online čas geografije. Pridružio se Danielu Lončaru i Ranku Dragičeviću u humanitarnom planinarenju 1100 kilometara. Time se skupljaju donacije za 1100 terapija za djecu s poteškoćama u udruzi Brački pupoljci.

 – Sat je održan za nastavni predmet Geografija učenicima osmog razreda. Upravo smo započeli s nastavnom cjelinom Nizinska Hrvatska, što je značilo da se u ovom razgovoru moglo pokriti prethodne nastavne cjeline Primorska Hrvatska i Gorska Hrvatska, ali iz aspekta hodača kroz navedena područja, i to planinske krajeve. Nastavni sat je nazvan Via Adriatica, kao svojevrsni tematski sat, ispričao je Mate Dedić za portal Srednja.hr.

Učenicima je ovakva nastava bila iznenađenje budući da nisu bili prethodno obaviješteni na koji način će se održati čas. Kako je Dedić rekao, učenici su bili sramežljivi, ali su ih Daniel i Ranko zainteresirali zanimljivim pričama o humanitarnom putovanju.

“Kao društvo pali smo na testu brige za one koji su najosjetljiviji”

 – Osnovna ideja bila je upoznati učenike s osobama koje prolaze ovu zahtjevnu stazu, a humanitarna strana priče bila je izuzetno vrijedan dodatak tomu. U razgovoru i druženju s prethodnim hodačima dobio sam jako mnogo u smislu pozitivnih poruka i uvida u drugačiji način razmišljanja, kao i uvida u mentalnu snagu koju te osobe posjeduju. Svi su odreda skromne i samozatajne osobe koje su zaslužile mnogo više od 5 minuta medijske pozornosti, dodaje Dedić.

Želio je da njegovi osmaši dožive dio te pozitive. Sama humanitarna akcija planinarenja je, priča Dedić, dugogodišnja borba za dostojanstvo i razumijevanje koju je u ime djece s teškoćama u razvoju pokrenula udruga Brački pupoljci.

 – Nažalost, još se jednom pokazalo da smo kao društvo pali na testu brige za one koji su najosjetljiviji. Pojedinačne akcije očito su jedini način da se neke stvari konačno pokrenu, zaključuje učitelj.