Koncept, naziv proizvoda, recepturu i identitet brenda razvio je multidisciplinarni tim kompanije Jamnica, u čijem se pogonu Jana, na novoj, tehnološki najsavremenijoj aseptičkoj liniji vrijednoj 11,5 miliona eura, sada proizvodi i Toco.
– Toco sadrži manje od 20 kcal/100 ml zbog čega pripada skupini pića niske energetske vrijednosti. Odličan je izbor za sve koji traže manje kalorija, kreativnu kombinaciju voća i povrća, fini okus i funkcionalnost vitamina, a ne sadrži konzervanse, umjetne arome niti bojila. Idealan je za proslave i zabave kod kuće i na otvorenom, druženja s prijateljima i porodicom ili na poslu, istaknula je Martina Hajtud, voditeljica robnih marki u Jamnici.
Originalne fruit & veggie kombinacije odličnog su okusa, ali imaju manje šećera od sličnih pića. ”S obzirom na to da sadrži manje od 5g šećera na 100 ml proizvoda, Toco se odlično uklapa u trendove smanjenja šećera u pićima. Još jedna prednost Toca su vitamini koji su neophodan dio pravilne prehrane jer osiguravaju normalno funkcioniranje organizma. Tako Toco s okusom crvene narandže, avokada i cvekle sadrži vitamine C, A, B6 i B12, Toco multivitamin ima vitamine C, A, niacin, E, B5, B6, tiamin, B9, biotin i B12, dok Toco s okusom narandže, nektarine i mrkve sadrži vitamine C, A i E,“ pojasnila je Sandy Lovković, direktorica razvoja i istraživanja u Jamnici te zaključila da Toco proizvodi sadrže 15% preporučenog dnevnog unosa vitamina u 200 ml i time predstavljaju značajan izvor vitamina u prehrani.