Povodom Međunarodnog dana porodice, Nestlé je najavio pokretanje globalne inicijative “Nestlé za zdraviju djecu”. Program uključuje razvoj zdravijih proizvoda u budućnosti kao i savjetovanje porodica o namirnicama i vježbanju. Cilj je da do kraja 2030. godine 50 miliona djece vodi zdraviji život.


Od svog osnutka, Nestlé je posvećen tome da pomogne roditeljima i starateljima da pruže pravilnu ishranu svojoj djeci. Novom inicijativom Nestlé će ubrzati transformaciju svog portfolia hrane i pića širom svijeta. Samo tokom 2017. godine kompanija je lansirala više od 1.000 novih proizvoda kako bi zadovoljila nutritivne potrebe djece. Iste godine obezbijedila je 174 milijarde serviranja obogaćene hrane i pića u 66 zemalja u kojima ljudi nemaju esencijalne mikronutrijente poput željeza, joda i vitamina A.

– Dječje doba je vrijeme kada se formiraju životne navike. Želimo pomoći roditeljima da naprave zdravije izbore za svoju djecu. Upravo zbog toga ubrzavamo naše napore da podržimo porodice u podizanju zdravije djece i pozivamo druge da nam se pridruže u ovoj inicijativi, poručio je Mark Schneider, direktor kompanije Nestlé.

Nestlé svake godine reformulira oko trećine portfolija svojih proizvoda. Kompanija će koristiti svoje vodeće inovativne sposobnost za dalje unapređivanje hrane i pića za djecu s još više voća, povrća, vlakana bogatih cjelovitim zrnom  i mikronutrijenata.

BH program Zdravo! dio je globalne Nestlé inicijative Healthy Kids koja se provodi u 80 zemalja i uključuje više od 300 partnera – sportskih udruženja, nutricionista, javno-zdravstvenih institucija, koji ulažu značajne napore kako bi educirali milione djece godišnje o ovim važnim temama. Projekat se u u BiH implementira već šest sezona, u njemu je do sada učestvovalo više od 7.500 osnovaca, a njihovo prosječno znanje iz godine u godinu povećava se za 15 posto.

Tokom proteklih decenija, Nestlé je poboljšao ishranu kroz svoj  asortiman proizvoda. Nestlé se, zahvaljujući svojoj namjeni da poboljša kvalitet života i doprinese zdravoj budućnosti, obavezao da će ovo dodatno ubrzati. Do 2020. godine kompanija će:

  • Dodati najmanje 750 miliona dijelova (80 g) povrća svojim proizvodima;
  • Dodajte najmanje 300 miliona porcija (16g) vlakana bogatih zrnom, pulseva, oraha i sjemena svojim proizvodima;
  • Dodatno smanjiti udio šećera za 5%. Od 2000. godine kompanija je smanjila šećere za više od 34%;
  • Dodatno smanjiti udio soli za 10%. Od 2005. godine kompanija je smanjila udio soli za više od 20%;
  • Završiti obaveze preuzete 2014., kako bi smanjili udio zasićenih masti za 10% u svim relevantnim proizvodima koji ne ispunjavaju preporuke Svjetske zdravstvene organizacije;

Nestlé će, također, poboljšati programe i online usluge osmišljene tako da roditeljima i starateljima pruže više znanja o ishrani, zdravim receptima i praktičnim savjetima. Tokom 2017. godine, preko 300 partnerstava širom svijeta pomoglo nam je da dosegnemo više od 14 miliona djece.

Za više informacija o tome šta Nestlé radi za zdraviju djecu:  https://www.nestle.com/healthierkids

Za više informacija o Nestlé obavezama: Nestlé in Society