01#1 OKRENITE SE I PRIČAJTE
Ova strategija funkcioniše vrlo dobro za časove jezika. Umjesto da postavite pitanje i prozovete nekoga da odgovori, stanite tokom sata, zamolite djecu neka se okrenu svom partneru i podijele svoje odgovore na pitanje. To je vrlo uspješno zato što SVI mogu odgovoriti na pitanje, a ne samo jedno dijete.
Ako vaši učenici imaju problema sa slušanjem i naizmjeničnim govorenjem, možete koristiti vizualna pomagala. Jedno dijete može držati natpis koji kaže „UHO“ i znači „slušaj“, dok drugo može držati natpis koji kaže „USTA“ i znači „pričaj“.
#2 „HLADNO“ PROZIVANJE
Odgovaraju li stalno ista djeca na vaša pitanja? Skrivaju li neka od njih pogled i nikad ne sudjeluju? Pokušajte „hladno prozivanje“, u kojem učenike zovete imenom da odgovore na pitanje. To će ubrzati tempo, uključiti više djece i održati ih fokusiranima. Ova tehnika najbolje djeluje uz aktivnosti koje zahtijevaju kratke, činjenične odgovore.
#3 INDIVIDUALNE TABLE
Dolaze li vaši učenici pred tablu kako bi rješavali matematičke zadatke? Pokušajte, umjesto toga, koristiti individualne ploče. To je puno djelotvornije zbog toga što će sva djeca rješavati problem, a ne samo gledati. Zatim, neka svi podignu svoje table u zrak i pokažu ih vam. Tako možete brzo vidjeti tačne, odnosno netačne odgovore. Ta metoda omogućuje vam brzo i jednostavno ocjenjivanje!
#4 KOLEKTIVNI ODGOVOR
Probudite svoj razred i okrijepite ga kolektivnim odgovorima. To najbolje funkcioniše za provjeru stvari koje želite da vaši učenici dobro zapamte. Možete se koristiti ručnim signalom da biste im dali do znanja kada odgovoriti. Nemojte zaboraviti držati tempo!
#5 MALE GRUPE
Uzmite lekcije koje su namijenjene za rad s većim grupama učenika i pretvorite ih u lekcije za male grupe koje su međusobno različite. Grupirajte djecu prema strategijama u kojima trebaju pomoć ili prema stepenu ili efikasnosti funkcionisanja. Dok radite s jednom grupom, druge grupe mogu raditi svoje zadatke. Vaše će upute biti uspješnije jer možete individualizirati upute po grupama.