Nastavnik iz BiH podijelio životnu lekciju: Učenica ga pitala šta misli o Golfu 2

"Nastavniče, kakvo je vama auto golf dvojka", upitala je djevojčica stidljivo.


Tuzlak Damir Husanović već godinama nosi epitet omiljenog nastavnika jer njegovi časovi su mnogo više od prezentacije gradiva.

On posmatra, nasmijava, razgovara i istinski voli svoje učenike, a o njegovim metodama rada pričalo se u cijelom regionu.

Jedan od svojih razgovora sa učenicima, Husanović je podijelio i na društvenim mrežama podstaknuvši mnoge na razmišljanje o životu u kakvom trenutno živimo, prenosi Tuzlanski.ba.

– Razgovarao sam sa djecom u školi, onako, neobavezno o svemu. Bitno mi je to, vrlo često i bitnije od lekcije. Ima li, rekoh, djeco, ko kakvih pitanja za nastavnika? Da li postoji nešto što ste oduvijek htjeli da me pitate i da znate o meni, a da vam nisam rekao, pitao je Damir svoje učenike na šta se ubrzo javila djevojčica iz posljednje klupe.

– Nastavniče, kakvo je vama auto golf dvojka, upitala je djevojčica stidljivo.

Pitanje je Husanovića iznenadilo jer je navikao na standardne i klasične dječije upite.

– To je neuništivi i vječiti simbol njemačke automoto industrije, odgovorio joj je pitavši zašto je postavila to pitanje.

Djevojčica je oborila glavu i prošaputala:

– Nastavniče, mi smo skoro negdje išli autom i mi smo jedini koji su imali Golfa 2. Sve ostalo su neka bolja auta. Pa me interesuje kakvo je to auto?, dodala je.

Husanović kaže da mu je ova konstatacija stegnula srce nakon čega je djevojčici pokušao objasniti šta su istinske vrijednosti i da se ni u kom slučaju ne mjere vrijednošću nekog automobila.

– Slušaj jabuko moja, to je auto koje su tvoji roditelji kupili za tvoju porodicu, od napornog rada i od svojih ruku. To je auto vaša druga kuća puna ljubavi u kojem zajedno putujete i stvarate najljepše uspomene. Zato milice, ja mislim da je to najbolje auto na svijetu i da se ništa ne može mjeriti sa toplinom koja stanuje u njemu. A i Njemac je to kćeri, takvi ne odustaju lako. Nećeš ni ti. Osmjehnula se tiho i zahvalila, kao da se obradovala. Ja sam ostao kao zakovan, prisjetio se.

– Od svega poremećenog što nam nameće bolesni konzumerizam, naša djeca se osjećaju manje vrijedna jer nemaju ono najsavremenije što im bolesno savremeno društvo nameće kao neku standardnu i obaveznu normu imanja. Kao neko ko je i imao i nemao u životu, svim srcem ću se boriti protiv modernih materijalnih pošasti koje našu djecu raslojavaju, i ponekad čine i pomalo tužnima, kazao je ovaj nastavnik.

– A što se tiče njemačkog Golfa tipa 2, učite djecu da je to najbolje auto koje je ikad postojalo. Stameno, gordo, nepoderivo. Kao da je pomalo, skriveno u duši, Bosanac i Hercegovac, zaključio je nastavnik Damir Husanović.

Iako naizgled jednostavno, pitanje djevojčice o starom automobilu svojih roditelja, praćeno osjećajem srama, otkriva duboku istinu o današnjem društvu. To je odraz sistema vrijednosti u kojem se često previše pažnje pridaje vanjskom izgledu i materijalnim stvarima, dok se istinske vrijednosti, poput ljubavi, truda i zajedništva, zanemaruju ili stavljaju u drugi plan.