– Vrlo je važno pedagozima, odgajateljima, učiteljima i roditeljima približiti načine na koji djeci možemo omogućiti da postanu ono za šta su rođeni i odrastu u sretne i zdrave ličnosti, istakao je ovom prilikom profesor Brierley te naveo kako waldorfska pedagogija ima sasvim drugačije stavove od klasične pedagogije čije se metode uglavnom primjenjuju u državnim bosanskohercegovačkim vrtićima i školama.
Po njegovim riječima, glavni cilj ove pedagoške metode je težnja za usklađivanjem djetetovog „duhovnog i zemaljskog dijela“, kroz mnogo veću slobodu u odgoju.
Tokom sastanka je najavljeno da će se u narednom periodu krenuti sa izradom waldorfske strategije kojom će se težiti uvođenju ove pedagogije za početak u osnovne škole na području Kantona Sarajevo.
– Mislim da će ove promjene doprinijeti boljem i kvalitetnijem obrazovanju naših učenika, naglasio je ovom prilikom ministar Kazazović.
Prvu waldorfsku školu osnovao je Rudolf Steiner 1919. godine u Stuttgartu, a i danas se nastavni planovi i programi odvijaju po njegovim uputama. Zahtijevao je i posebno oblikovanje prostora u kojem borave djeca i učenici, po kojima su zidovi waldorfskog vrtića u boji breskvinog cvijeta.
(Školski.ba)