Univerzitet u Minessoti ponudio je neke primjetne načine uspješnog poučavanja koje, iako usmjerene na učitelja umjesto na učenike, mogu poslužiti kao korisni savjeti, ne toliko za općenito poučavanje, koliko u stvarima koje možete koristiti u svojoj učionici već sutra.
- Započinje čas na vrijeme i na dobro organiziran način.
- Tretira učenike s poštovanjem i brigom.
- Objašnjava važnost informacija koje moraju biti naučene.
- Pruža jasna objašnjenja. Održava poštovanje učenika, prakticira uspješno upravljanje učionicom.
- Koristi aktivno, “hands-on” učenje.
- Koristi raznolike tehnike i stilove poučavanja.
- Daje jasna, posebna očekivanja uz zadatke.
- Daje česte i neposredne povratne informacije učenicima o njihovu radu.
- Hvali odgovore učenika i koristi pitanja za razjašnjavanje/proširenje odgovora.
- Daje mnogo konkretnih, praktičnih primjera iz pravog života.
- Izvodi zaključke iz primjera/modela i koristi analogije.
- Stvara razredno okruženje koje je udobno za učenike i dopušta im da slobodno govore.
- Poučava prikladno brzim tempom, povremeno se zaustavljajući da bi provjerio razumijevanje i angažman učenika.
- Komunicira na razini svih učenika u razredu.
- Ima smisao za humor!
- Koristi neverbalno ponašanje, poput gesta, šetanja po učionici, i očnog kontakta da bi pojačao svoje komentare.
- Predstavlja samoga sebe kao svakodnevnu, „normalnu osobu“.
- Usmjerava se na razredni cilj i ne dopušta da učenici zastrane.
- Koristi povratne informacije od učenika (i drugih) da bi procijenio i poboljšao učenje.
- Osvrće se na vlastito poučavanje da bi ga poboljšao.